воскресенье, 9 февраля 2014 г.

მე მასწავლებელი ვარ



                        მოგესალმებით!
       მე გახლავართ მარინე ცხვედიანი.ვასწავლი ქალაქ ქუთაისის №24 საჯარო სკოლაში, ვარ რუსული ენის მასწავლებელი.ძალიან მიყვარს ჩემი საქმე და ბავშვები,ვიცი ,რომ ჩემს ბავშვებსაც ვუყვარვარ. განათლება,როგორც ცოცხალი ორგანიზმი ვითარდება,შემოდის ბევრი სიახლე.თუ გსურს დარჩე კარგ პედაგოგად,სიახლეებს ფეხი უნდა აუწყო.მე ეს კარგად მესმის და ყოველთვის ვცდილობ არ ჩამოვრჩე მიმდინარე პროცესებს,ვესწრები ტრენინგებსა და სემინარებს,ვთანამშრომლობ კოლეგებთან,მიღებულ ცოდნასა და გამოცდილებას ვიყენებ გაკვეთილებზე.
        ჩემს ბლოგზე წარმოგიდგენთ სასწავლო რესურსებსა და აქტივობებს,იმედია მოგეწონებათ და კომენტარებს ნუ დაიშურებთ.თქვენი კომენტარები დამეხმარება ობიექტურად შევაფასო ჩემი საქმიანობა.


           




                               
     

4 комментария: