ქ ქუთაისის N 24 სკოლის ბაზაზე არსებული რუსული ენის წრე „Азбука»
სკოლა: სსიპ ქ. ქუთაისის N24 საჯარო სკოლა
სამიზნე ჯგუფი: Vკლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
მასწავლებელი:
მარინე ცხვედიანი
წრის მუშაობის მნიშვნელობა
და აქტუალურობა : სამყაროში,როდესაც ადამიანს თავისუფლად შეუძლია ისწავლოს,
იმუშაოს, იცხოვროს ანდა იმოგზაუროს მსოფლიოს ნებისმირ ქვეყანაში,ენების ცოდნას განსაკუთრებული
მნიშვნელობა ენიჭება.რუსული ენა იმ საერთაშორისო ენების რიცხვს განეკუთვნება ,რომელზეც
მსოფლიო მოსახლეობის მნიშვნელოვანი ნაწილი საუბრობს . ამ ენის ცოდნა გვეხმარება დავამყაროთ
კომუნიკაცია ჩვენთვის საჭირო და მნიშვნელოვან ადამიანებთან მსოფლიოს ნებისმიერ წერტილში.ენის
შესწავლისას მნიშვნელოვანია ყურადღება მივაქციოთ
ოთხივე კომპონენტს: წერა, კითხვა, ლაპარაკი მოსმენა. მეხუთე
კლასის არჩევა სამიზნე ჯგუფად განაპირობა იმ ფაქტორმა, რომ ენის სწავლების საფუძველი
სწორედ ამსაფეხურზე იყრება.მე-5 კლასში რუსული ენა შემოდის როგორც მეორე უცხო ენა და
თუ როგორ შეისწავლიან ბავშვები ანბანს ,ელემენტარულ
გრამატიკულ კონსტრუქციებს ამაზეა დიდად არის დამოკიდებული მათი განწყობა და მზაობა
რუსული ენის შესწავლისადმი.
არ შემიძლია
არ აღვნიშნო,რომ რუსული ანბანი საკმაოდ რთულია ბავშვებისათვის.ისინი უკვე იცნობენ ინგლისურ
ასოებს და ძალიან ხშირია რუსული და ინგლისური ასოების არევა,ერთ ერთი ყველაზე დიდი
სირთულე ნაბეჭდი და ხელნაწერი ასოების გარჩევაა,ამაში დამეთანხმებიან დაწყებით საფეხურზე
მომუშავე პედაგოგები.ყველა ამ პრობლემას ემატება საათების სიმცირე- 2 კვირეულ საათი
დაწყებით საფეხურზე ძალიან ცოტაა, ყველა ამ სირთულისა და პრობლემის გაანალიზების შემდეგ
გადავწყვიტე სკოლის ბაზაზე ჩამომეყალიბებინა
რუსული ენის უფასო წრე ,რათა დავხმარებოდი
ჩემს მოსწავლეებს რუსულის გაკვეთილებზე მიღებული ცოდნის განმტკიცებასა დ პრაქტიკულ
გამოყენებაში.
წრის მუშაობის მიზანი : მეხუთე კლასში დაგეგმილი საწრეო მუშაობის მიზანია მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება ეროვნული სასწავლო გეგმის შესაბამისად სწავლების ოთხივე კომპონენტში:(წერა, კითხვა, ლაპარაკი მოსმენა). საწრეო მუშაობა ორიენტირებული იქნება მოსწავლის საგნობრივი ცოდნის განმტკიცება-განვითარებაზე და მიღებული
ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენებაზე,ასევე
მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების განვითარებაზე.წრის მუშაობის განმავლობაში მოსწავლემ შეძლოს :
· სხვადასხვა ტიპის ტექსტების მოსმენა და გაგება;
· სხვადასხვა სახის ტექსტების გამართულად და გააზრებულად კითხვა;
· ნაცნობ თემებზე მარტივი
დიალოგების გათამაშება .
·
გრამატიკის, ორთოგრაფიის, პუნქტუაციის პრაქტიკულად აუცილებელი მინიმუმის შეგნებულად გამოყენება.
წრის
მუშაობის განრიგი: 2018-2019 სასწავლო
წლის 1 სემესტრის ყოველი ორშაბათი და ოთხშაბათი 14:00 სთ.
სამუშაო პროგრამა
თემა
|
განხორციელების დრო
|
რესურსი
|
შენიშვნა
|
||||
საუბარი რუსული ენის მნიშვნელობის
შესახებ
|
8.10
2018წ
|
დაფა
კომპიუტერი,აუდიომასალა
|
|||||
ხმოვნები რუსულ ენაში.რბილი და მაგარი ხმოვნები.მარცვლების
შედგენა და სწორი წარმოთქმა/დაწერა.
|
10-15.10
2018წ
|
დაფა ცარცი მაგნიტურიასოები,ანბანი
თემასთან დაკავშირებულითვალსაჩინო მასალა
|
|||||
ზმნები დგას ზის
წევს
ანიმაციური ფილმის
«Как львенок и
черепаха пели песню“
ყურება ნასწავლი კონსტრუქციების ამოცნობა
|
17-22
. 10 2018
|
სახელმძღვანელო ,დაფა რვეული,კომპიუტერი ანიმაციური
ფილმი
ანიმაციური ფილმი „Как
львенок и черепаха пели песню“
https://www.youtube.com/watch?v=tKEblbzoasI&t=46s |
|||||
ნაცვალსახელები
Мой,моя, моё, мои
Я Майя-ტექსტის წაკითხვა და კითხვებზე პასუხის გაცემა. წერა:ნიმუშის მიხედვით ყალიბის შევსება
|
24-29.10
2018წ
|
სახელმძღვანელო ,დაფა რვეული
ფლიპჩატი რომელზეც მოცემულია სიტყვები და ნაცვალსახელები.მარკერი
|
|||||
სასწავლო ნივთები.
ჩემისაკლასო ოთახი კითხვა მოსმენა
|
5-7
.11 2018წ
|
სახელმძღვანელო ,დაფა რვეული
ppp ფორმატში მომზადებული პრეზენტაცია
კომპიუტერი
|
|||||
გრამატიკული კონსტრუქციები
Стоит
Висит где?
Лежит
მრავლობითი რიცხვი
„ვსწავლობთ თამაშით“
|
12-14
11 2018წ
|
ppp ფორმატში მომზადებული თვალსაჩინოება კომპიუტერი
სახელმძღვანელო ,დაფა რვეული
|
|||||
ვინ რას აკეთებს ?
ზმნების უღლება
დიალოგების შედგენა და გათამაშება
ანიმაციური ფილმის
„Антошка „ყურება
|
19-21.11
2018წ
|
დაფა ,ცარცი, რვეული ,სახელმძღვანელო.
ანიმაციური
ფილმი Антошка
муз. В.Шаинского, сл. Ю.Энтина , м/ф «Веселая карусель #1» |
|||||
«На уроке русского языка» მოსმენა,კითხვა ,კითხვებზე პასუხის გაცემა
ჯგუფური მუშაობა
|
26-28.11
2018წ.
|
დაფა ,ცარცი, რვეული ,სახელმძღვანელო.თაბახის ფურცლები
მარკერები აუდიო მასალა მოსმენისათვის, კომპიუტერი
|
|||||
კვირის დღეები
ენის გასატეხები.-კონკურსი:ვინ უფრო სწრაფად და სწორად.
|
3-5.12
2018.წ
|
სახელმძღვანელო,ენის გასტეხები,ლექსები კვირის
დღეებზე.
|
|||||
მოდი გავიცნოთ ერთმანეთი.როლური თამაში.
.ВНИМАНИЕ, МЕСТОИМЕНИЕ!
|
10-12.12.
2018წ
|
გრამატიკული ცხრილი -ნაცვალსახელი.
დიალოგები როლური თამაშისთვის
|
|||||
რა
გვიყვარს და რა არ გვიყვარს
„ЛЮБЛЮ, НЕ ЛЮБЛЮ“ -ტექსტის მოსმენა,კითხვა
დასაწერად :Что ты любишь делать?
|
17-19.12
2018წ
|
სახელმძღვანელო,აუდიომასალა რვეული საწერკალამი
|
|||||
ვსწავლობთ
დათვლას 20-მდე
ВНИМАНИЕ,
МЕСТОИМЕНИЕ!
|
24.12
2018წ
|
სახელმძღვანელო ,დაფა რვეული
ფლიპჩატი რომელზეც მოცემულია ციფრები დამათი
სიტყვიერი ჩანაწერი.მარკერი
დიალოგები როლური თამაშისათვის
|
|||||
საწრეო
მუშაობის შეჯამება
|
26.12
2018წ
|
წრის მუშაობის განრიგი: 2018-2019 სასწავლო წლის II სემესტრის ყოველი ორშაბათი და ხუთშაბათი 13 სთ 30 წთ
სამუშაო
პროგრამა
თემა
|
განხორციელების დრო
|
რესურსი
|
შენ
იშვნა
|
||||
ვსწავლობთ დათვლას 20-მდე
ВНИМАНИЕ,
МЕСТОИМЕНИЕ!
|
4-7-02 2019წ
11-02 2019წ
|
სახელმძღვანელო ,დაფა რვეული
ფლიპჩატი რომელზეც მოცემულია ციფრები დამათი
სიტყვიერი ჩანაწერი.მარკერი
დიალოგები როლური თამაშისათვის
|
|||||
Сколько? Какой? В/НА каком
|
14-18/02
2019წ.
|
||||||
Глагол « жить»
Где живём?
|
21-25/02
2019წ.
|
სახელმძღვანელო ,დაფა რვეული,
|
|||||
Семья .
Моя семья-делаем древо своей семьи.
|
28/02
4.03
2019წ.
|
სახელმძღვანელო ,დაფა რვეული
ფლიპჩატი რომელზეც მოსწავლეები აკეთებენ თავიანთი ოჯახის
გენეოლოგიურ ხეს, მარკერი.
|
|||||
სიმღერა» Папа может»-
მამას შეუძლია -მოსმენა
გაგებაზე მიმართული აქტივობების შესრულება
|
7/03
2019წ.
|
Слова: Танич М.
Музыка: Шаинский В.
კომპიუტერი/თაბახის
ფურცლები დავალებებით
|
|||||
Квартира – обстановка, гостиная , кухня.
Проект моя квартира
|
18-21/03
2019წ
|
დაფა ,ცარცი, რვეული ,სახელმძღვანელო.
კომპიუტერი, pppპრეზენტაცია
|
|||||
Продукты , еда.
Глаголы-есть , пить.
|
25-28/03 2019წ
|
დაფა ,ცარცი, რვეული, სახელმძღვანელო.
მოსმენისათვის, კომპიუტერი ppp ფორმატში მომზადებული პრეზენტაცია .
|
|||||
Моя комната-читаем ,
отвечаем на вопрсы.
Опиши свою
комнату.
|
1-4/04
2019წ
|
სახელმძღვანელო,მოსწავლეების მიერ დახატული მათი ოთახი და პრეზენტაცია კლასის წინაშე.
|
|||||
Одежда и обувь. Цвета
|
8-11/04
2019 წ
|
„ჯადოსნური
ტომსიკა“,რომელშიც მოსწავლეთა მიერ დახატული სხვადასხვა ტანსაცმელი, კომპიუტერი
ელექტრონული რესურსი
|
|||||
Род имён существительных
|
15/04
2019წ
|
სახელმძღვანელო, რვეული საწერკალამი
ტესტები
|
|||||
Времена года
Слушаем тексты
Год.Месяц.Неделя
|
18-22/04
2019წ
|
სახელმძღვანელო ,დაფა რვეული, კომპიუტერი მოსასმენი მასალა.
ელექტრონული
რესურსი
|
|||||
Смотрим
анимационный фильм «Двенадцать месяцев»
|
6/05
2019 წ
|
კომპიუტერი,ეკრანი.
|
|||||
День
рождения -
Разыгрываем
диалоги.
Догадайся
сам.
|
13/05
2019წ.
|
დიალოგები როლური თამაშისათვის
სახელმძღვანელო.
|
|||||
Подарки-читаем
отвечаем на вопросы
|
16/05
2019წ.
|
დაფა ,ცარცი, რვეული, სახელმძღვანელო.
|
|||||
Спряжение
глаголов
играть любить ходить
|
20-23/05
2019წ
|
დაფა ,ცარცი, რვეული, სახელმძღვანელო. ზმნათა უღლების ტაბულები
|
|||||
Идти ехать
|
27/05
2019 წ
|
დაფა ,ცარცი, რვეული, სახელმძღვანელო.
მოსმენისათვის, კომპიუტერი ppp ფორმატში მომზადებული პრეზენტაცია
|
|||||
Транспорт
|
30/05
2019 წ
|
დაფა ,ცარცი, რვეული, სახელმძღვანელო. კომპიუტერი ppp ფორმატში მომზადებული
პრეზენტაცია
ელექტრონული რესურსი
|
|||||
Это
мы-читаем,находим информацию , отвечаем на вопросы
|
3-6/06
2019 წ
|
დაფა ,ცარცი, რვეული, სახელმძღვანელო.
|
|||||
საწრეო
მუშაობის შეჯამება
|
13/06 2019წ
|
საწრეო მუშაობაც მიმდინარეობს პატარები მონდომებით სწავლობენ რუსულ ანბანს.
მონდომებით ვსწავლობთ კუთვნილებით ნაცვალსახელებს.
დიდი მონდომებით ვუყურებთ ანიმაციურ ფილმს „Как львенок и черепаха пели песню“
ჩვენი საახალწლო ზეიმი
ДЕЛАЕМ РЕСУРСЫ СВОИМИ РУКАМИ.
Вот что у нас получилось!
Проект -" Моя семья"
Слушаем песню "Папа может"
Работаем в программе learningapps.org
Смотрим мультфильм "Двенадцать месяцев и заполняем таблицу "Кто? Что? Где? Какой? Почему?"
შიდასასკოლო ოლიმპიადა რუსულ ენაში.
ოლიმპიადა ჩატარდა 3 ტურად .თითოეული ტურისათვის ტესტები იხილეთ გვერდზე ტესტურ დავალებათა ნიმუშები.
ექსკურსია უფლისციხეში მე-10 კლასთან ერთად
კლასგარეშე მუშაობა ვ.მელაძის "Иностранец"
მოსასმენი ტექსტი გამოტოვებული სიტყვებით
Комментариев нет:
Отправить комментарий